NAŠE PODMÍNKY A ZÁSADY
Podmínky pronájmu, půjčení
Co všechno by jste měli vědět něž si od nás zapůjčíte obytný karavan.
- Pro rezervaci karavanu použijte rezervační formulář. Do poznámky zadejte požadovaný termín rezervace.
Rezervace zde.
- K zapůjčení karavanu požadujeme předložit dva platné průkazy totožnosti (OP, PASS, ŘP)
- Karavany jsou havarijně pojištěny se spoluúčastí 10% (min. 10 000 Kč)
- Pronájem karavanu se platí v den převzetí karavanu.
- Na každý karavan zákazník složí kauci 10 000 Kč na případné poškození obytného přívěsu způsobené při pronájmu.
- Při dlouhodobé rezervaci, tj. 1 a více měsíců dopředu, je nutné uhradit 30% z celkové ceny půjčovného. Následně bude tato částo odečtena při půjčení karavanu.
- Při předčasném ukončení pronájmu se nájemné nevrací.
- Pokud zákazník nedodrží sjednanou dobu vrácení karavanu bez předchozí telefonické dohody, platí pokutu 2 000 Kč za každých 24h.
- Karavan je nutno vrátit čistý, nepoškozený, uklizený, chemická nádoba WC musí být 2x vypláchnuta.
- Při nedodržení a znečištění karavanu se účtuje poplatek na úklid 1 000 Kč
- V karavanu je zakázán pobyt psů, koček a jiných zvířat.
- V karavanu je zakázáno kouření, zapalování svíčky a jiné hořlavé věci, které by způsobily jeho poškození.
- V karavanu je zakázáno převážet kola, lyže a jiné věci které by způsobily poškození interiéru.
- Pro půjčení obytného přívěsu je dobré mít na automobilu třinácti kolíkovou zásuvku, poté jsou spotřebiče a dobíjení baterie funkční na 12V.
- Pokud máte zásuvku sedmi kolíkovou zapůjčíme vám zdarma redukci,
bohužel jsou v tomto případě spotřebiče na 12V nefunkční a baterie se příliš brzy vybije.
- Všechny naše karavany jsou pravidelně kontrolovány a servisovány.
- Pokud by došlo k poruše některých zařízení nebo spotřebičů, musíte vždy informovat pronajímatele. Dle dohody se porucha bude řešit.
- Při převzetí karavanu obě strany podepíší protokol o předání a seznámení s obsluhou spotřebičů. Doba trvání cca 30 min.
- V případě nehody karavanu nebo poškození (dopravní nehoda, živelná událost) je nutno vždy volat policii, a nechat si vypsat zápis o události pro pojišťovnu.
- Pořiďte fotodokumentaci a informujete pronajímatele.
Smlouva zde.
GDPR
Zásady zpracování osobních údajů
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1.
Základní ustanovení
- I. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") je IČ 05042275 se sídlem Seifertova 520/52 638 00 Brno (dále jen: "správce").
- II. Kontaktní údaje správce jsou
- adresa: Seifertova 520/52 638 00 Brno
- E-mail: info@pujcovnapike.cz
- Telefon: +420 723 591 940
- III. Osobním údajem se ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/6792016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen "GDPR") rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě
2.
Zdroje a účel zpracování osobních údajů
- I. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
- II. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy
- III. Správce zpracovává osobní údaje na základě zákonného důvodu, či oprávněného zájmu, jehož cílem je plnění smlouvy.
- IV. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
- • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
- • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
- • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
- V. Účelem zpracování osobních údajů je
- • vyřízení Vaší rezervace a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při rezervaci jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení rezervace (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
- • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
3.
Doba uchovávání údajů
- I. Správce uchovává osobní údaje
- • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů
- • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
- II. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže
4.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
- I. Příjemci osobních údajů jsou osoby:
- II. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
5.
Vaše práva
- I. Za podmínek stanovených v GDPR máte
- • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
- • právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
- • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
- • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
- • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
- • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
- II. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
6.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
- I. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
- II. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
- III. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
7. Závěrečná ustanovení
- I. Odesláním rezervace z internetového rezervačního formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
- II. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 5. 2018.
NAŠE PODMÍNKY A ZÁSADY
Podmínky pronájmu, půjčení
Co všechno by jste měli vědět něž si od nás zapůjčíte obytný karavan.
Rezervace zde.
bohužel jsou v tomto případě spotřebiče na 12V nefunkční a baterie se příliš brzy vybije.
Smlouva zde.
GDPR
Zásady zpracování osobních údajů
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1.
Základní ustanovení
2.
Zdroje a účel zpracování osobních údajů
3.
Doba uchovávání údajů
4.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
5.
Vaše práva
6.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
7. Závěrečná ustanovení
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 5. 2018.